Strona Główna Forum Rasy Alaskan Malamute
forum miłośników i posiadaczy Alaskan Malamute

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat «» Następny temat
adoptowane malamuty w bazie chipow petbase.pl
Autor Wiadomość
masia 
Moderator


Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 28 Paź 2007
Posty: 7357
Skąd: zza Odry ;)
Wysłany: Nie 31 Sty, 2010 00:13   

ogolnokrajowa baza to marzenie ale chocby tak jak w Poznaniu to juz ogromny krok naprzod. Przyznanie sie do tego, ze ewidencja jest po prostu potrzebna i tyle. Oczywiscie, ze od strony technicznej to jeszcze potrwa ale wreszcie cos sie dzieje i gdyby inne miasta wziely z Poznania przyklad i kazdy "posprzatalby" na wlasnym podworku to by sie wreszcie zrobilo lepiej. Wspominam o miastach bo w koncu od czegos trzeba zaczac... gminy czy wsie to moze za sto lat
_________________
 
 
Dakotka 
Moderator


Pomogła: 11 razy
Wiek: 45
Dołączyła: 30 Maj 2007
Posty: 15652
Skąd: Poznań
Wysłany: Nie 31 Sty, 2010 00:18   

pierwszy pozytyw z poznańskiej akcji czipowania psow był widoczny juz po Sylwestrze gdzie to ileś psów (jak zwykle zresztą) zwiało przerażonych hukami wystrzałów - poprzez czipy ileś od razu zidentyfikowano i trafily z powrotem do właścicieli :mrgreen:
o jednym tylko przypadku czytalam, gdzie to pies zaczipowany nie był wychwycony czytnikiem - ponoć z powodu przemieszczenia samego czipa lub zbyt dużej ilości fałd skornych ....
_________________
Agata z Dakotką & Czarną Mambą & Nikitą-Tej

... niech wiara się tli
dodając ci sił
by na nic nie było za późno
lecz traci swój sens
gdy głupi masz cel
i góry przenosisz na próżno ...
 
 
 
Happy 
Baby malamut

Pomogła: 1 raz
Wiek: 44
Dołączyła: 06 Sie 2009
Posty: 479
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 31 Sty, 2010 14:49   

My też poprosimy Happy za chipowana od września
sprawdzałam nie ma nas w tej bazie

Przeogromne podziękowania już jesteśmy zarejestrowane
 
 
Marcus1972 
Baby malamut
alaskan malamute


Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 4
Skąd: Gdynia
Wysłany: Wto 02 Lut, 2010 14:17   

w Gdyni, koszt czipowania to c.a. 120 PLN (ja tyle zaplaciclem), w tym koszt 30 PLN to za wpisanie do bazy Polskiego Towarzystwa Rejestracji i Identyfikacji Zwierzat

http://www.identyfikacja....rogrampodajlape
_________________

 
 
malenstwo 
Senior Malamut


Pomogła: 7 razy
Dołączyła: 03 Cze 2009
Posty: 1559
Skąd: Zelkow
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: Wto 02 Lut, 2010 18:59   

No to my tez poprosimy.Mankowi wszczepili czipa w schronie
_________________
 Posiadanie psa jest jak tęcza. Szczenięta są radością na jednym jej końcu. Stare psy są skarbem na drugim. - Carolyn Alexander
 
 
 
malenstwo 
Senior Malamut


Pomogła: 7 razy
Dołączyła: 03 Cze 2009
Posty: 1559
Skąd: Zelkow
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: Wto 02 Lut, 2010 19:38   

Dzieki. Manior zarejestrowany :lol: :lol: :lol: :lol:
_________________
 Posiadanie psa jest jak tęcza. Szczenięta są radością na jednym jej końcu. Stare psy są skarbem na drugim. - Carolyn Alexander
 
 
 
Junior 
Baby malamut


Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 27 Sty 2010
Posty: 118
Skąd: Poznań
Wysłany: Wto 02 Lut, 2010 22:17   

Junior dzisiaj zosta zachipowany :grin:
Poproszę o kod i krótką instrukcję co dalej robić.
_________________
Edyta, Robert, Ania, Filip & Junior
 
 
Małgorzata
Baby malamut


Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 08 Lut, 2010 11:34   

my też prosimy :-)
 
 
magdzik 
Weteran Malamut


Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 25 Sty 2009
Posty: 3177
Skąd: pod Warszawą
Wysłany: Pon 08 Lut, 2010 15:52   

A jak Kira ma chipa od roku i jest w ogolnopolskiej bazie Polskiego Towarzystwa Rejestracji i Identyfikacji Zwierzat to co CIoteczki mam zrobić i co Wam wysłać???
_________________
Magda, Jacek, Hagrid, Kira, Sunia i cztery kociaki
 
 
chey 
Weteran Malamut
Zaginęły suki!


Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 2437
Skąd: W Kampinoskim Boru
Wysłany: Czw 08 Kwi, 2010 12:04   

Woolik zachipowany, poprosimy grzecznie o kod :)
I pytanie, czy wystarczy na petbase.pl, czy na identyfikacje lepiej też wprowadzić?
_________________
- Rodowody Alaskan Malamute PL
- Psie Niebo i strona Cheyenki

Zaginęły Shilah i Chakooh!
 
 
Magda i Michał 
Weteran Malamut


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2912
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 08 Kwi, 2010 21:38   

my tez poprosimy o kod, na razie dla Alby, DeeDee niedługo...
_________________
 
 
chey 
Weteran Malamut
Zaginęły suki!


Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 2437
Skąd: W Kampinoskim Boru
Wysłany: Czw 08 Kwi, 2010 21:41   

Ja nie dałam radę wprowadzić chipa w bazę, a nawet zarejestrować się! Nie wiem, czy Wy też tak macie? Próbuję wypełnić formularz rejestracji, klikam zarejestruj, a to mi się pokazuje częściowo wypełnione, bez żadnego komunikatu i tak w kółko. Nigdzie tam nie widzę miejsca, gdzie się psa wpisuje - może dopiero się to pokazuje po rejestracji, ale jak się zarejestrować? napisałam na podany kontakt, ale nie dostałam odpowiedzi...
_________________
- Rodowody Alaskan Malamute PL
- Psie Niebo i strona Cheyenki

Zaginęły Shilah i Chakooh!
 
 
alayeska 
Moderator


Pomogła: 13 razy
Wiek: 41
Dołączyła: 03 Cze 2007
Posty: 13680
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 08 Kwi, 2010 21:48   

Czy ktos kto juz wprowadzal psiaka mial podobne problemy?
ja nie rejestrowalam w tej bazie wiec trudno mi powiedziec o co chodzi
_________________
"Osoby używające więcej niż trzech wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości." [T. Prachett]

"Life ... it is not measured by the number of breaths we take --- but by the moments that take our breath away."
 
 
Magda i Michał 
Weteran Malamut


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2912
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 08 Kwi, 2010 21:58   

tez nie mozemy zarejestrować się - wywala, niby za krótkie hasło, ale rożne próbowaliśmy
_________________
 
 
Magda i Michał 
Weteran Malamut


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2912
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 08 Kwi, 2010 22:00   

stop- udalo sie. Przy zarejestrowaniu musi byc min 10 znakow. Chociaz to udalo sie :grin:
Login min 5 znakow
Ostatnio zmieniony przez Magda i Michał Czw 08 Kwi, 2010 22:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Wszelkie prawa do materiałów zawartych w witrynie zastrzeżone. Nie zezwala się na wykorzystywanie zadnego z elementow bez pisemnej zgody administratorów forum.

<<< --- Copyright(c) malamut.org 2009. <> Powered and hosted by KAeS --->>>

Reklama i linki























tu jest miejsce na Twoją reklamę